Navzdory různým fámám WWE nepředává kreativní kontrolu umělé inteligenci – alespoň zatím ne.
Fightful vyjasnil tuto nejasnost, kdy vysvětlil, že WWE sice používá nástroje umělé inteligence, ale v mnohem omezenější a technické míře, než se fanoušci obávali.
„Mají k dispozici nástroje umělé inteligence, ale jedná se hlavně o digitálního asistenta scénáristy, který je schopen například říct: 'Kdy naposledy tito dva zápasili?' nebo něco podobného.”
Zdroj zmínil, že tyto nástroje se nepoužívají k vývoji příběhů nebo psaní kompletních scénářů. Umělá inteligence se místo toho používá v oblastech, jako je vyhledávání historie zápasů, pořizování poznámek, organizování dat a dokonce i drobná pomoc při produkci.
„Používá spíše na produkční straně. Produkční strana je upřímně řečeno přetížená a velmi nadšená, že má k dispozici tyto nástroje, které pomáhají eliminovat rušivé zvuky a podobné věci.”
Fightful objasnil také, že AI se někdy používá pro vizuální efekty, a uvedl nedávný příklad:
„Je zřejmé, že ji v určité míře používají i pro grafiku, například v případě El Grande Americano, ale ne v takové míře, jak se povídá.”
WWE tedy zatím rozhodně neplánuje přenechat psaní příběhů a scénářů umělé inteligenci, ale jde o nástroj, který se postupně více a více integruje do interních systémů společnosti.