Když se na začátku tohoto roku poprvé začala vysílat show WWE RAW na Netflixu, tak fanoušci mimo USA se mohli těšit z toho, že během show nebyly žádné reklamní přestávky, zatímco diváci ve Spojených státech museli sledovat reklamy.
Na začátku tohoto roku viceprezident a producent WWE Brian Fadem sdělil magazínu Sports Business Journal, že pro mezinárodní publikum společnosti nebudou žádná přerušení a že budou mít místo reklamních přestávek přístup k exkluzivním rozhovorům nebo pokračování zápasů.
V posledních několika týdnech však došlo na mnoha mezinárodních trzích ke změně a během WWE shows se začaly vysílat reklamy.
Podle BS několik jejich zdrojů naznačilo, že Netflix pomalu začal vkládat reklamy pro mezinárodní fanoušky, kteří sledují WWE shows jako RAW, SmackDown a NXT.
V loňském roce bylo oznámeno, že Netflix se rozhodl vysílat reklamy během show WWE RAW v USA, protože společnost chtěla otestovat reklamní přestávky jak pro živé, tak pro předem nahrané pořady, a domnívala se, že vlajková loď WWE vysílaná v pondělí je pro tento účel vhodným místem.
Nyní, když uplynul téměř celý rok od integrace reklam Netflixu pro americké diváky WWE, se zdá, že streamovací platforma v dohledné budoucnosti využije svou strategii také na mezinárodní úrovni.