Spoiler: Dva velké zápasy potvrzené pro WrestleManii 28
Úterý, 21 Únor 2012 10:06   

Po včerejší WWE Raw Supershow máme oficiálně potvrzené další dva velké zápasy pro WrestleManii 28. Jde o WWE Championship Match, ve kterém se proti sobě střetnou CM Punk a Chris Jericho a zápas mezi Undertakerem a Triple H-em - no nepůjde o klasický Single Match ale o Hell in a Cell Match.

Card pro WrestleManii 28 naleznete ZDE

Foto: wwe.com

 
REKLAMA:

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Komentáře

 
0 #22 hell in cellErik Šípek 2012-02-24 12:43
jj su nateseny tky jak kokos :)))))) a jelikoz to bude pravdepodobne udertakeruv last match .... sakra mu preji vyhru
Citovat
 
 
0 #21 kuko?Barney 2012-02-23 21:12
Citace kuko:
Citace Barney:
těším se moc na tento zápas už kvůli tomu jací oba ve WWE na pozici Heel jsou bude to pastva pro naše oči a to samé The Undertaker vs HHH. :-)


Kto su obaja Heel ? Cm Punk a Jericho ? Neviem ci kukas rok 2012 ale CM Punk je face. A druhy zapas Taker vs HHH, tak minimalne HHH je tiez face a Taker to sa snad ani urcit neda kedze je v WWE 2-3 krat za rok. Ale tiez nieje heel skor by som povedal ze nieco medzi ale tazko povedat kedze uz vobec neni v RAW ani SD

Citace kuko:
Citace Barney:
těším se moc na tento zápas už kvůli tomu jací oba ve WWE na pozici Heel jsou bude to pastva pro naše oči a to samé The Undertaker vs HHH. :-)


Kto su obaja Heel ? Cm Punk a Jericho ? Neviem ci kukas rok 2012 ale CM Punk je face. A druhy zapas Taker vs HHH, tak minimalne HHH je tiez face a Taker to sa snad ani urcit neda kedze je v WWE 2-3 krat za rok. Ale tiez nieje heel skor by som povedal ze nieco medzi ale tazko povedat kedze uz vobec neni v RAW ani SD


Tak za prvé myslel jsem to jací bývali jako Heel! Ted je jasné že mají jiné role a za druhé o HHH a Undertakera sem nepsal nic jestli jsou Heel jen to že to bude dobrý zápas jako Punk vs Jericho.
Chce to víc číst a míň myslet
Citovat
 
 
-5 #20 Heel ?kuko 2012-02-22 20:38
Citace Barney:
těším se moc na tento zápas už kvůli tomu jací oba ve WWE na pozici Heel jsou bude to pastva pro naše oči a to samé The Undertaker vs HHH. :-)


Kto su obaja Heel ? Cm Punk a Jericho ? Neviem ci kukas rok 2012 ale CM Punk je face. A druhy zapas Taker vs HHH, tak minimalne HHH je tiez face a Taker to sa snad ani urcit neda kedze je v WWE 2-3 krat za rok. Ale tiez nieje heel skor by som povedal ze nieco medzi ale tazko povedat kedze uz vobec neni v RAW ani SD
Citovat
 
 
-1 #19 YESBarney 2012-02-22 19:06
těším se moc na tento zápas už kvůli tomu jací oba ve WWE na pozici Heel jsou bude to pastva pro naše oči a to samé The Undertaker vs HHH. :-)
Citovat
 
 
-2 #18 Cenakuko 2012-02-22 17:32
Vy bohuzial nechapete ze Taker, HHH, HBK sice su obrovske osobnosti wretlingu ale Cena a Rock su obrovskej osobnosti aj mimo WWE. ja tiez mam rad Takera, HHH, HBK su to skvely wrestleri, strasne sa tesim na Hell in a cell a dufam ze HBK su rozhodca ale to nemeni na veci ze ani jeden sa nechyta v popularite na Rocka a Cenu. Staci sa pozriet na facebook, Cena ma viac ako 10 milionov fanusikov, to je viac ako ma samotna WWE. To o niecom hovori. Ak to nechapete tak vas lutujem.
Citovat
 
 
-3 #17 WMPhenom 2012-02-22 13:52
Citace llllll:
Citace kuko:
Citace Phenom:
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


To si děláš srandu?Zápas desetiletí byl Taker a HBK...Rock a Cena nemají na to,aby uzavřeli celou show...Hell in Cell,Taker HHH a pravděpodobně HBK to musí uzavřít a hotovo...Ale mám zlý tušení,že máš pravdu,což bude další fail WWE...To bude to samé fiasko jako po zápase Taker vs HBK,kdy HHH a Orton neměli nárok...



Neviem o com sa tu bavime. To ze Cena vs ROck bude ME celej show je jasne uz rok. A vy tu rozpravate ze niesu taky dobry wretleri... Ale wretling nieje iba o schopnostiach v ringu. Cena a Rock su vacsie osobnosti celkoveho zivota v ringu, na micu aj mimo WWE ze HHH, taker, HBK a vsetci osotatni mozu len stiahnut chvost a urobit im peknu predobru. Je to mozno pre niekoho smutne ale je to tak (gocena:)


Ty chces porovnavat mic skilly deadmana a HHH s Cenovymi? Kolko sledujes wrestling rok? Cena nikdy nebude tymto dvom siahat ani po kotniky. Rock ano a aj bude cely ich feud viest on hlavne na micu. Zase nejake decko ktore pozera rok wwe a mysli si ze cena je BOH.


Ani jeden jeden z nich nesahají ve svém statusu Takerovi,HHH nebo HBK a to je fakt...The Rock se na WWE a celý wrestling vybodl před roky,ale to ty těžko víš,když si ještě byl ve školce...Kvůli pár filmečkům zavrhl organizaci,kter á mu dala jméno,věhlas ve světě...Děcko?...To si běž říkat svým spolužákům,ale pokud mě(člověka)kter ý sleduje wrestling 15 let,tak nazveš,tak to přeju hodně zdaru,protože dost si přestřelil...
Citovat
 
 
0 #16 WMPhenom 2012-02-22 13:48
Citace kuko:
Citace Phenom:
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


To si děláš srandu?Zápas desetiletí byl Taker a HBK...Rock a Cena nemají na to,aby uzavřeli celou show...Hell in Cell,Taker HHH a pravděpodobně HBK to musí uzavřít a hotovo...Ale mám zlý tušení,že máš pravdu,což bude další fail WWE...To bude to samé fiasko jako po zápase Taker vs HBK,kdy HHH a Orton neměli nárok...



Neviem o com sa tu bavime. To ze Cena vs ROck bude ME celej show je jasne uz rok. A vy tu rozpravate ze niesu taky dobry wretleri... Ale wretling nieje iba o schopnostiach v ringu. Cena a Rock su vacsie osobnosti celkoveho zivota v ringu, na micu aj mimo WWE ze HHH, taker, HBK a vsetci osotatni mozu len stiahnut chvost a urobit im peknu predobru. Je to mozno pre niekoho smutne ale je to tak (gocena:)


Větší osobnosti celkové života v ringu...Vtip roku...Chápu,že sleduješ wrestling jen pár let a nezazlývám ti to,ale příště se zdrž takovýhle komentářů,které nemají žádnou faktickou hodnotu...
Citovat
 
 
-2 #15 cenakuko 2012-02-22 10:31
Taker ked skonci karieru tak je nikto, to iste HBK, HHH ale Cena ma dvere otvore do holywoodu to je velky rozdiel ktory niektory zadubenci nevedia pochopit. Ste uz niektory trapny jak neznasate a odmietate vsetko co je spolocne s Cenom.
Citovat
 
 
-1 #14 cenakuko 2012-02-22 10:27
Celkovo je Cena ovela vacsia osobnost ako Taker, HHH, Punk, Orton a vsetci ostatny dokopy v dnesnej WWE. On jediny ma popularitu nato aby isiel tocit filmy napriklad ale ja si nanom vazim to ze nejde a je stale v WWE. Proste ak sa chcete bavit kto je vacsia osobnost ta ste smiesny. Ja mam rad HHH, Takra, HBK ani nehovorim ale proste fakt je ten ze John je sucastnosti fenomen
Citovat
 
 
+2 #13 lolllllll 2012-02-22 08:29
Citace kuko:
Citace Phenom:
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


To si děláš srandu?Zápas desetiletí byl Taker a HBK...Rock a Cena nemají na to,aby uzavřeli celou show...Hell in Cell,Taker HHH a pravděpodobně HBK to musí uzavřít a hotovo...Ale mám zlý tušení,že máš pravdu,což bude další fail WWE...To bude to samé fiasko jako po zápase Taker vs HBK,kdy HHH a Orton neměli nárok...



Neviem o com sa tu bavime. To ze Cena vs ROck bude ME celej show je jasne uz rok. A vy tu rozpravate ze niesu taky dobry wretleri... Ale wretling nieje iba o schopnostiach v ringu. Cena a Rock su vacsie osobnosti celkoveho zivota v ringu, na micu aj mimo WWE ze HHH, taker, HBK a vsetci osotatni mozu len stiahnut chvost a urobit im peknu predobru. Je to mozno pre niekoho smutne ale je to tak (gocena:)


Ty chces porovnavat mic skilly deadmana a HHH s Cenovymi? Kolko sledujes wrestling rok? Cena nikdy nebude tymto dvom siahat ani po kotniky. Rock ano a aj bude cely ich feud viest on hlavne na micu. Zase nejake decko ktore pozera rok wwe a mysli si ze cena je BOH.
Citovat
 
 
-3 #12 Cena vs Rockkuko 2012-02-22 00:11
Citace Phenom:
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


To si děláš srandu?Zápas desetiletí byl Taker a HBK...Rock a Cena nemají na to,aby uzavřeli celou show...Hell in Cell,Taker HHH a pravděpodobně HBK to musí uzavřít a hotovo...Ale mám zlý tušení,že máš pravdu,což bude další fail WWE...To bude to samé fiasko jako po zápase Taker vs HBK,kdy HHH a Orton neměli nárok...



Neviem o com sa tu bavime. To ze Cena vs ROck bude ME celej show je jasne uz rok. A vy tu rozpravate ze niesu taky dobry wretleri... Ale wretling nieje iba o schopnostiach v ringu. Cena a Rock su vacsie osobnosti celkoveho zivota v ringu, na micu aj mimo WWE ze HHH, taker, HBK a vsetci osotatni mozu len stiahnut chvost a urobit im peknu predobru. Je to mozno pre niekoho smutne ale je to tak (gocena:)
Citovat
 
 
+2 #11 PhenomPhenom 2012-02-22 00:02
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


To si děláš srandu?Zápas desetiletí byl Taker a HBK...Rock a Cena nemají na to,aby uzavřeli celou show...Hell in Cell,Taker HHH a pravděpodobně HBK to musí uzavřít a hotovo...Ale mám zlý tušení,že máš pravdu,což bude další fail WWE...To bude to samé fiasko jako po zápase Taker vs HBK,kdy HHH a Orton neměli nárok...
Citovat
 
 
+5 #10 ....eddy_m 2012-02-21 20:01
Citace Starship Pain:
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


Tím myslíš Cena vs Rock? :D :D
Undertaker i HHH, jsou asi 287399754738 krát kvalitnější wrestleři a jejich zápasy jsou neporovnaváteln é s těmi Cenovými.. Chceš mi tvrdit, že zápas Cena vs Rock, má pro Tebe větší hodnotu než streak Deadmana? :o


Hogan vs Rock tiez nebol predstavenim extra technickych wrestlerov a tiez to bol bezpochyby zapas desatrocia rovnako tak ako tomu bude teraz v pripade zapasu Rock vs Cena
Citovat
 
 
+2 #9 RESlash 2012-02-21 18:33
Citace MIZizAWESOME:
Zajimalo by me, kam tu klec daji, kdyz je arena, ve ktere se odehrava WM28 bez strechy :D

Citace Slash:
No ja čakam že či sa tam ešte zapoji aj podmienka s karierou.


Ale nemyslim to ako že si prajem aby sa to stalo lebo to tak znie :D Ale ja som myslel že čakam či to tak bude ako sa tu pisalo alebo nie
Citovat
 
 
+11 #8 HiaCMIZizAWESOME 2012-02-21 18:02
Zajimalo by me, kam tu klec daji, kdyz je arena, ve ktere se odehrava WM28 bez strechy :D
Citovat
 
 
+3 #7 H V TSlash 2012-02-21 17:03
No ja čakam že či sa tam ešte zapoji aj podmienka s karierou.
Citovat
 
 
+4 #6 WM XXVIIIBestInTheWorld 2012-02-21 16:36
Ja sa obávam, aby neostalo všetko v tieni zápasu The Rock vs Cena. Viac ako 20 minútový zápas by som im nedával, ani jeden z nich nemá movset aby mohli predviesť kvalitný zápas, ktorý by trval 30-40 minút.
Citovat
 
 
+18 #5 FailStarship Pain 2012-02-21 16:24
Citace kuko:
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie


Tím myslíš Cena vs Rock? :D :D
Undertaker i HHH, jsou asi 287399754738 krát kvalitnější wrestleři a jejich zápasy jsou neporovnaváteln é s těmi Cenovými.. Chceš mi tvrdit, že zápas Cena vs Rock, má pro Tebe větší hodnotu než streak Deadmana? :o
Citovat
 
 
-5 #4 PoradieMisho-182 2012-02-21 16:06
Tak HIAC asi začne celu WM28... lebo tá obrovska klietka by narušala extesticky dojem, keby tam bola zavesena cely čas... určite ju nejak rychlo rozoberu po zapase... Ale ked uz HHH vs Taker znova, tak je super, ze Hell in a cell... v single matchi alebo No DQ to je jedno, by to bola kopia predošleho zapasu, akurat by Taker vyhral po tombstone... len som zvedavy či tam teda pripoja HBK ako rozhodcu... osobne to nechcem, kedze uz je to HIAC mozno by mohol skusiť pomocť HHH, že by mu priniesol kladivo, no HHH by mu ho vratil, Taker ožije tomsone a koniec... ale na scenáre tu nie som... na to máme náš báječný kreatívny tím WWE...
Citovat
 
 
+13 #3 paradakuko 2012-02-21 12:07
Skvele dva zapasy, ktore vsak posluzia len ako predkrm na zapas desatrocia, mozno pred najlepsim alebo minimalne najsledovanejsi m zapasom historie
Citovat