Rozhodčí chybně ukončil titulový zápas v pondělní show RAW

Mnozí fanoušci byli překvapeni a naštvaní z toho, jakým způsobem byl ukončen RAW Women's Championship Match - Asuka (c) vs. Mickie James v pondělní show RAW.

Původně se předpokládalo, že Mickie James byla zraněna a rozhodčí se proto rozhodl zápas předčasně ukončit. Vypadá to ale tak, že rozhodčí udělal chybu a zápas zbytečně ukončil.

Wrestling Observer totiž tvrdí, že Mickie James je naprosto v pořádku, neutrpěla žádné zranění a zápas byl ze strany rozhodčího chybně ukončen.

Rozhodčí se zřejmě domníval, že Mickie James je zraněná a proto zápas ukončil.

REKLAMA
 
 

Doporučujeme


Komentáře (0)

Zatím zde nejsou žádné komentáře

Přidat komentář

  1. Přidání komentáře jako host. Zaregistrujte se nebo se přihlaste ke svému účtu.
0 znaky
Přílohy (0 / 3)
Share Your Location

Reklama

Reklama

littlejimmy uveřejnil komentář v Frakce RETRIBUTION čelí v zákulisí posměchu
sú fakt strašní, vďaka nim mám radšej dokonca hurt business ...
to je za volovina hned ho funknut do zapasu o titul ... konecna ... ak...
No možná to bude znít jako hloupost, ale proč nedělají wrestling venku...
Rocky uveřejnil komentář v Je Ricochet na odchodu z WWE?
Opět. Vince ho podcenil. Kdyby to nechal na Heymanovi.

Reklama

Který zápas na placené akci WWE Clash of Champions byl podle vás nejlepší?