Jen týden poté, co fanoušek konfrontoval prezidenta WWE Nicka Khana ohledně rostoucích cen vstupenek, provozní ředitel TKO Mark Shapiro dal jasně najevo, že fanoušci by se v budoucnu měli připravit na ještě vyšší ceny.
Na technologické konferenci Shapiro prohlásil, že WWE má co zlepšovat v oblasti výnosů z prodeje vstupenek a plánuje kopírovat cenovou strategii, která se osvědčila v případě UFC.
Ve středu na výroční konferenci Goldman Sachs Communacopia & Technology Conference byl Shapiro dotázán na ceny vstupenek na eventy WWE a UFC. Ve svém hodnocení byl přímý, když uvedl, že ceny vstupenek WWE ještě nedosáhly svého plného potenciálu.
„WWE není v oblasti výnosů z prodeje vstupenek tam, kde je UFC. Máme v této oblasti co zlepšovat.“ řekl Shapiro.
Vysvětlil novou filozofii společnosti, která se odchyluje od předchozího přístupu Vince McMahona.
„Víme, že máme v této oblasti velký prostor, protože Vince McMahon stanovoval ceny vstupenek především pro rodiny a nesoustředil se plně na maximalizaci příležitostí. Nyní, když jsme viděli, co můžeme dokázat s UFC, replikujeme to v oblasti výnosů z prodeje vstupenek na straně WWE, a funguje to opravdu dobře.“ pokračoval Shapiro.
Shapiro v minulosti otevřeně hovořil o názoru společnosti TKO, že zvýšení cen vstupenek WWE má obrovský potenciál. Tato strategie se již odrazila ve vysokých cenách vstupenek na nedávné prémiové live eventy a televizní shows.
Také hovořil o významu poplatků za pronájem prostor pro akce WWE a UFC a uvedl, že jeho primárním zájmem jsou peníze. Dokonce varoval města, která uspořádala úspěšné akce, že budou muset „zaplatit za to, abychom se vrátili, jinak půjdeme do jiného města“. Dal jasně najevo, že to platí pro všechny shows WWE, včetně RAW, SmackDowni a NXT.